Filmy włosy łonowe, oddawanie moczu

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje włosy łonowe, oddawanie moczu. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Życiem Julia (Gael García Bernal) i Tenocha (Diego Luna), jak wszystkich siedemnastolatków, rządzą hormony, przyjaźń i pragnienie osiągnięcia dorosłości. Pewnego świątecznego popołudnia poznają piękną, 28-letnią Hiszpankę, Luisę (Maribel Verdú), którą kokietują z klasą i wdziękiem typowymi dla młodzieży w ich wieku. W żartach zapraszają ją w podróż na wyimaginowaną plażę, zwaną Boca del Cielo (Usta Niebios). Luisa grzecznie ich ignoruje, potem rozchodzą się każde w swoją stronę i wydaje się, że cała sprawa odchodzi w niepamięć. Jednakże Luisa dostaje bardzo złe wiadomości. W obliczu potrzeby zmian w swoim życiu, odnajduje chłopców i przyjmuje ich zaproszenie. Cała trójka wyrusza w podróż, która zmieni na zawsze ich życie, prowokując konflikt pomiędzy niewinnością, seksualnością a przyjaźnią.
Film powstał na podstawie powieści M. D. Sade "120 dni Sodomy". Jego akcja toczy się w czasie II Wojny Światowej we Włoszech. W republice Salo trwają poszukiwania młodych, atrakcyjnych ludzi, którzy zostaną wykorzystani do orgii kierowanej przez nazistów.
Margaret (Rachel Griffiths), rozwiedziona czterdziestolatka, mieszka sama w Dublinie. Próbuje poradzić sobie z niepokojącym zniknięciem syna. Pewnego wieczoru, po pracy, ratuje Joe (Barry Keoghan), bezdomnego 17-latka. To spotkanie zmieni ich życie.


Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".

Dekameron

6,8
Film złożony z dziewięciu szkiców na podstawie słynnych sprośnych opowieści Boccaccia. Bohaterami są: młody Sycyljczyk, dwurotnie oszukany, i tak dorabia się fortuny; mężczyzna udaje głucho-niemego w klasztorze osobliwych zakonnic; kobieta musi schować kochanka, gdyż mąż przychodzi wcześniej niż zapowiadał; łajdak okłamuje księdza na łożu śmierci; trzech braci mści się na kochanku siostry; młoda dziewczyna śpi na dachu, czekając na ukochanego; grupa malarzy czeka na natchnienie; ksiądz próbuje uwieść żonę przyjaciela; dwóch przyjaciół zawiera pakt, ażeby poznać co dzieje się po śmierci.
Djam (Daphne Patakia), młoda Greczynka, zostaje wysłana do Stambułu przez wuja Kakourgosa (Simon Abkarian), emerytowanego marynarza, aby znalazła kogoś, kto naprawi ich łódź. Spotyka 19-letnią Avril (Maryne Cayon), Francuzkę, samotną i bez pieniędzy, która przybyli do Turcji, aby dobrowolnie ubiegać się o swoich uchodźców. Djam, hojna, bezczelna i wolna, zabiera ją pod swoje skrzydło w drodze do Mitylenu.
Iremar bierze udział w Vaquejadas - rodeo w północno-wschodniej Brazylii. To sport dla prawdziwych macho. Jego domem jest przyczepa, którą wozi byki z przedstawienia na przedstawienie. Towarzyszy mu tancerka egzotyczna Galega, jej bezczelna córka Cacá oraz Zé, towarzysz z rodeo. Wspólnie tworzą rodzinę. Po przedstawieniach zaszywa się w swojej ciężarówce i szyje stroje utkane brokatem i cekinami marząc o zostaniu projektantem mody. Świecidełka, sexy kroje i zmysłowe tkaniny urozmaicają mu każdy wieczór.
Lata 50. w Brazylii to czas, gdy kobiety są uzależnione od swoich rodziców i mężów. Siostry Gusmao chcą żyć po swojemu: Eurídice pragnie zostać pianistką, Guida marzy o szalonej, wielkiej miłości. Gdy na skutek dramatycznych wydarzeń zostają rozdzielone, nie przestają za sobą tęsknić.
Rywalizacja pomiędzy dwiema rodzinami – familią szalonej Divine, a rodem Connie i Raymonda. Obie z rodzin sądzą, że to im należy się niechlubne miano najohydniejszych i za wszelką cenę będą chciały to sobie udowodnić. W wyniku konkurowania ze sobą dojdzie do mnóstwa starć.
19-letni Boni (Grégoire Colin), młody człowiek, pracuje przy pizzie. Od śmierci matki mieszka w rodzinnym mieszkaniu w Le Canet, popularnej dzielnicy na północy Marsylii. Zerwał wszelkie więzi ze swoim ojcem Felixem (Jacques Nolot), który odbudował swoje życie w Aix-en-Provence, a także z piętnastoletnią siostrą Nénette (Alice Houri), która mieszka w internacie. Nénette ucieka ze szkoły i dołącza do brata, który odmawiając jej azylu, decyduje się otworzyć przed nią drzwi, gdy dowiaduje się, że jest w ciąży i jest sama. Ich ojciec, walcząc z gangiem bandytów, próbuje przekonać Nénette do powrotu do domu. Otrzymuje obelgi od Boniego. Badanie zlecone przez ginekologa wskazuje na zaawansowany stan ciąży. Nénette próbuje samodzielnie dokonać aborcji, ale Boni interweniuje i przekonuje ją, by urodziła dziecko. Gdy ich ojciec zostaje postrzelony, Boni, uzbrojony w broń, postanawia ukraść dziecko, aby stworzyć mu prawdziwą rodzinę.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…